Κατατονία
- sotiriatounta
- Συντάκτης θέματος
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3
4 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #1007
από sotiriatounta
Κατατονία δημιουργήθηκε από sotiriatounta
Καλησπέρα σας,
Στη σχετική διάλεξη, είχαμε αναφέρει ότι ο ενεργητικός/παθητικός αρνητισμός, καθώς και ο αρνητισμός προς εαυτόν αλλά και ο ετεροαρνητισμός, είναι απλά δύο τρόποι κατηγοριοποίησης, χωρίς ο ένας να αποκλείει τον άλλον, με πιθανή αλληλεπικάλυψη. Στην περίπτωση, λοιπόν, του ετεροαρνητισμού, θα μπορούσε να λάβει ταυτόχρονα τη διάσταση και του ενεργητικού και του παθητικού; Δηλαδή εφόσον είναι ετεροαρνητισμός, να αντιστέκεται στη συμμόρφωση με τις υποδείξεις του εξεταστή και, είτε να το κάνει αυτό με το να μην δίνει το χέρι του (παθητικός) είτε με το να γυρνάει ταυτόχρονα και από την άλλη μεριά όταν ο εξεταστής του ζητήσει να του το δώσει (ενεργητικός) ; Αλλά να παραμένει ετεροαρνητισμός εφόσον αφορά στην στάση του απέναντι σε κάποιον άλλον κι όχι στον εαυτό ;
Ευχαριστώ πολύ.
Στη σχετική διάλεξη, είχαμε αναφέρει ότι ο ενεργητικός/παθητικός αρνητισμός, καθώς και ο αρνητισμός προς εαυτόν αλλά και ο ετεροαρνητισμός, είναι απλά δύο τρόποι κατηγοριοποίησης, χωρίς ο ένας να αποκλείει τον άλλον, με πιθανή αλληλεπικάλυψη. Στην περίπτωση, λοιπόν, του ετεροαρνητισμού, θα μπορούσε να λάβει ταυτόχρονα τη διάσταση και του ενεργητικού και του παθητικού; Δηλαδή εφόσον είναι ετεροαρνητισμός, να αντιστέκεται στη συμμόρφωση με τις υποδείξεις του εξεταστή και, είτε να το κάνει αυτό με το να μην δίνει το χέρι του (παθητικός) είτε με το να γυρνάει ταυτόχρονα και από την άλλη μεριά όταν ο εξεταστής του ζητήσει να του το δώσει (ενεργητικός) ; Αλλά να παραμένει ετεροαρνητισμός εφόσον αφορά στην στάση του απέναντι σε κάποιον άλλον κι όχι στον εαυτό ;
Ευχαριστώ πολύ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gekonst
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 292
4 Μήνες 2 Εβδομάδες πριν #1019
από gekonst
Απαντήθηκε από gekonst στο θέμα Κατατονία
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να δείτε τις απαντήσεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": b.natsis
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Βρίσκεστε εδώ:
-
Αρχική
-
Forum
-
Psychopathology Forum
-
ΘΕΜΑΤΑ
- Κατατονία