ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΤ' ΟΜΟΗΧΙΑ/ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ

  • Kassiani
  • Συντάκτης θέματος
Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #772 από Kassiani
Καλησπέρα σας,

Ποια η διαφορά μεταξύ της ομιλίας κατ' ομοηχία και του εκτροχιασμού της ομιλίας με σχέσεις μεταφοράς, ομωνυμίας, μετωνυμίας και πολυσημίας?
Φαίνονται πολύ όμοια και δυσκολεύομαι να τα ξεχωρίσω.

Ευχαριστώ πολύ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • gekonst
Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #773 από gekonst
Απαντήθηκε από gekonst στο θέμα ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΤ' ΟΜΟΗΧΙΑ/ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να δείτε τις απαντήσεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Maria1208, Σοφία Τσάμη, Thalia

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Powered by Kunena Φόρουμ