ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΤ' ΟΜΟΗΧΙΑ/ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
- Kassiani
- Συντάκτης θέματος
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 2
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #772
από Kassiani
ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΤ' ΟΜΟΗΧΙΑ/ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δημιουργήθηκε από Kassiani
Καλησπέρα σας,
Ποια η διαφορά μεταξύ της ομιλίας κατ' ομοηχία και του εκτροχιασμού της ομιλίας με σχέσεις μεταφοράς, ομωνυμίας, μετωνυμίας και πολυσημίας?
Φαίνονται πολύ όμοια και δυσκολεύομαι να τα ξεχωρίσω.
Ευχαριστώ πολύ
Ποια η διαφορά μεταξύ της ομιλίας κατ' ομοηχία και του εκτροχιασμού της ομιλίας με σχέσεις μεταφοράς, ομωνυμίας, μετωνυμίας και πολυσημίας?
Φαίνονται πολύ όμοια και δυσκολεύομαι να τα ξεχωρίσω.
Ευχαριστώ πολύ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gekonst
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 292
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #773
από gekonst
Απαντήθηκε από gekonst στο θέμα ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΤ' ΟΜΟΗΧΙΑ/ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να δείτε τις απαντήσεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Maria1208, Σοφία Τσάμη, Thalia
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Βρίσκεστε εδώ:
-
Αρχική
-
Forum
-
Psychopathology Forum
-
ΘΕΜΑΤΑ
- ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΤ' ΟΜΟΗΧΙΑ/ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ