Μείζον Καταθλιπτικό Επεισόδιο και Μείζων Καταθλιπτική Διαταραχή

  • vickykout
  • Συντάκτης θέματος
Περισσότερα
4 Χρόνια 5 Μήνες πριν #733 από vickykout
Γεια σας,
θα ήθελα μια διευκρίνιση σε σχέση με τη διάγνωση της Μείζονος Καταθλιπτικής Διαταραχής. Στα κριτήρια για τη διάγνωσή της πέρα από τον αποκλεισμό ενός Μανιακού/ Υπομανιακού επεισοδίου, χρειάζεται να υπάρχει και τουλάχιστον ένα Μείζον Καταθλιπτικό Επεισόδιο. Αυτό ισχύ και ανάστροφα κατά έναν τρόπο; Δηλαδή, όταν υπάρχει μόνο ένα Μείζον Καταθλιπτικό Επεισόδιο (και απουσία Μανιακού/Υπομανιακού επεισοδίου) μπαίνει η διάγνωση της ΜΚΔ; Καθώς στο ICD-10 υπάρχει διάγνωση Καταθλιπτικό Επεισόδιο και δεν κατανοώ πότε μπαίνει η Διάγνωση για ΜΚΕ και πότε για ΜΚΔ.
Ευχαριστώ πολύ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Nikoleta
Περισσότερα
4 Χρόνια 5 Μήνες πριν #734 από Nikoleta
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να δείτε τις απαντήσεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σοφία Τσάμη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Powered by Kunena Φόρουμ