Απορία για ιστορικό 6

  • ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ
  • Συντάκτης θέματος
Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #668 από ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ
Απορία για ιστορικό 6 δημιουργήθηκε από ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ
Καλησπέρα!
Κάτι που αναλύθηκε διεξοδικά στο μάθημα αλλά εξακολουθώ να δυσκολεύομαι να καταλάβω, αφορά στη διαφοροδιάγνωση και είναι το εξής:
Ο ασθενής φαίνεται να έχει Διπολική Διαταραχή (Τύπου 1), θα μπορούσατε ωστόσο να ξανά εξηγήσετε γιατί απρρίπτουμε την Προκαλούμενη από Ουσίες Διπολική Διαταραχή Με έναρξη στη διάρκεια της τοξίκωσης; Ο ασθενής εμφανίζει μετά τη χρήση ψυχοτρόπου ουσίας (κοκαίνης την πρώτη φορά και LSD τη δεύτερη) ανεβασμένη και διαχυτική διάθεση και η γενικότερη κλινική εικόνα είναι συμβατή με αυτή ενός μανιακού επεισοδίου (κριτήριο Α και Β). Η χρονική διάρκεια των συμπτωμάτων και τις δύο φορές δεν ξεπέρασε τον 1 μήνα (το κριτήριο Γ αναφέρει πως τα συμπτώματα επιμένουν σημαντικά πχ περίπου 1 μήνα) και δεν προκύπτει από το ιστορικό ότι τα συμπτώματα προηγούνται της λήψης της ουσίας. Επίσης πληρούνται τα κριτήρια Δ και Ε.
Σε ποια περίπτωση και υπό ποιές προύποθέσεις θα ήταν πιθανή μια τέτοια διάγνωση;
Επιπλέον, κατά την τελική διάγνωση (Διπολική Διαταραχή) δεν κρίνεται απαραίτητο να αναφέρουμε ότι εκλυτικός παράγοντας αποτέλεσε η χρήση ψυχοτρόπων ουσιών;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ΛΙΑΚΟΥ ΕΥΗ
Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #671 από ΛΙΑΚΟΥ ΕΥΗ
Απαντήθηκε από ΛΙΑΚΟΥ ΕΥΗ στο θέμα Απορία για ιστορικό 6
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να δείτε τις απαντήσεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Powered by Kunena Φόρουμ