Ιστορικό 3 και άλλες απορίες
- ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ
- Συντάκτης θέματος
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 8
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #657
από ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ
Ιστορικό 3 και άλλες απορίες δημιουργήθηκε από ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ
Καλησπέρα σε όλους!
Λόγω κακής σύνδεσης του ίντερνετ στο τελευταίο μάθημα που αφορούσε την ανάλυση του ιστορικού 3, έχασα την διαφοροδιάγνωση. Παρακολούθησα αυτά που έχασα στο σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε και μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
1)κατα την ψυχοπαθολογική ανάλυση που κάνουμε μπορούμε (εμείς οι σπουδαστές) να καταγράφουμε το σύμπτωμα και σε παρένθεση να γίνεται μια ομαδοποίηση των σχετικών παραδειγμάτων όπου τα εντοπίσαμε πχ Συμπεριφορές έλεγχου (κοιταγμα στο καθρέπτη, τσιμπημα κοκ) ή καταγράφουμε το καθένα ξεχωριστά και σε παρένθεση αναφέρουμε πως αυτό αποτελεί συμπεριφορά ελέγχου;
2)όσον αφορά στη διαφοροδιάγνωση του ιστορικού 3, θα μπορουσε να γίνει καταγραφή και άλλων καταθλιπτικών διαταραχών και μετά να τις απορρίψουμε ή απευθείας καταλήγουμε στη μείζων καταθλιπτική δ/χη;
3)είχα σημειώσει το εξής όσον αφορά τη μείζων καταθλιπτική δ/χη στη περιπτωση της ασθενούς: "Μείζων Καταθλιπτική Διαταραχη Πληρούνται 7 από τα 9 συμπτώματα του κριτηρίου Α καθώς και το κριτήριο Γ. Παρόλο που πληρείται και το κριτήριο Β που αφορά στην έκπτωση της κοινωνικής και επαγγελματικής λειτουργικότητας, αυτή η έκπτωση στη περίπτωση της ασθενούς φαίνεται ότι έχει περισσότερο να κάνει με το άγχος και τη δυσφορία που της προκαλείται από την αίσθηση «παραμόρφωσης» του προσώπου της και συνεπώς αποφυγής έκθεσης της και όχι δηλαδή στα πλαίσια καταθλιπτικού επεισοδίου" . Η έκπωση όπως είδαμε αποτελούσε και διαγνωστικό κριτήριο της δυσμορφικής στα πλαίσια του να αποφύγει να την βλέπουν ετσι. Συνεπώς, θεώρησα η δ/χη απορρίπτεται και ταιρίαζει το καταθλιπτικό επεισόδιο με ανεπαρκή συμπτώμτα. Θα μπορούσατε να κάνετε παραπάνω διευκρινίσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι;
4)Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι πιο γενικό. Η εκάστοτε διάγνωση ψυχικής διαταραχής ισχυεί και υπάρχει μόνο όσο υπάρχουν τα συμπτώματα;
Για παράδειγμα άτομο με ιστορικό διαταραχής χρήσης ουσιών ή κάποιας ψυχωτικής διαταραχής αναφέτεται ως άτομο με ιστορικό "τάδε διαταραχής" σε πλήρη ύφεση;
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
Λόγω κακής σύνδεσης του ίντερνετ στο τελευταίο μάθημα που αφορούσε την ανάλυση του ιστορικού 3, έχασα την διαφοροδιάγνωση. Παρακολούθησα αυτά που έχασα στο σχετικό βίντεο που αναρτήθηκε και μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
1)κατα την ψυχοπαθολογική ανάλυση που κάνουμε μπορούμε (εμείς οι σπουδαστές) να καταγράφουμε το σύμπτωμα και σε παρένθεση να γίνεται μια ομαδοποίηση των σχετικών παραδειγμάτων όπου τα εντοπίσαμε πχ Συμπεριφορές έλεγχου (κοιταγμα στο καθρέπτη, τσιμπημα κοκ) ή καταγράφουμε το καθένα ξεχωριστά και σε παρένθεση αναφέρουμε πως αυτό αποτελεί συμπεριφορά ελέγχου;
2)όσον αφορά στη διαφοροδιάγνωση του ιστορικού 3, θα μπορουσε να γίνει καταγραφή και άλλων καταθλιπτικών διαταραχών και μετά να τις απορρίψουμε ή απευθείας καταλήγουμε στη μείζων καταθλιπτική δ/χη;
3)είχα σημειώσει το εξής όσον αφορά τη μείζων καταθλιπτική δ/χη στη περιπτωση της ασθενούς: "Μείζων Καταθλιπτική Διαταραχη Πληρούνται 7 από τα 9 συμπτώματα του κριτηρίου Α καθώς και το κριτήριο Γ. Παρόλο που πληρείται και το κριτήριο Β που αφορά στην έκπτωση της κοινωνικής και επαγγελματικής λειτουργικότητας, αυτή η έκπτωση στη περίπτωση της ασθενούς φαίνεται ότι έχει περισσότερο να κάνει με το άγχος και τη δυσφορία που της προκαλείται από την αίσθηση «παραμόρφωσης» του προσώπου της και συνεπώς αποφυγής έκθεσης της και όχι δηλαδή στα πλαίσια καταθλιπτικού επεισοδίου" . Η έκπωση όπως είδαμε αποτελούσε και διαγνωστικό κριτήριο της δυσμορφικής στα πλαίσια του να αποφύγει να την βλέπουν ετσι. Συνεπώς, θεώρησα η δ/χη απορρίπτεται και ταιρίαζει το καταθλιπτικό επεισόδιο με ανεπαρκή συμπτώμτα. Θα μπορούσατε να κάνετε παραπάνω διευκρινίσεις πάνω σε αυτό το κομμάτι;
4)Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι πιο γενικό. Η εκάστοτε διάγνωση ψυχικής διαταραχής ισχυεί και υπάρχει μόνο όσο υπάρχουν τα συμπτώματα;
Για παράδειγμα άτομο με ιστορικό διαταραχής χρήσης ουσιών ή κάποιας ψυχωτικής διαταραχής αναφέτεται ως άτομο με ιστορικό "τάδε διαταραχής" σε πλήρη ύφεση;
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gekonst
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 292
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #659
από gekonst
Απαντήθηκε από gekonst στο θέμα Ιστορικό 3 και άλλες απορίες
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να δείτε τις απαντήσεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Βρίσκεστε εδώ:
-
Αρχική
-
Forum
-
Psychopathology Forum
-
ΘΕΜΑΤΑ
- Ιστορικό 3 και άλλες απορίες