Αποπροσωποποίηση
- kkout
- Συντάκτης θέματος
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #17
από kkout
Αποπροσωποποίηση δημιουργήθηκε από kkout
Καλησπέρα
Διαβάζοντας τον ορισμό της αποπροσωποίησης από το βιβλίο και από τις διαφάνειες κατανοώ διαφορετικούς ορισμούς. Στο βιβλίο αναφέρεται ως προς την ανοικειότητα ως προς το σώμα (δίνοντας τη Δ/Δ από τη δυσμορφική διαταραχή) ενώ στις διαφάνειες ως ανοικειότητα τόσο σωματική αλλά και ψυχική. Μάλλον πρέπει να καταλαβαίνω κάτι πολυ λάθος. Θα εκτιμούσα πολύ μία επεξήγηση!
Διαβάζοντας τον ορισμό της αποπροσωποίησης από το βιβλίο και από τις διαφάνειες κατανοώ διαφορετικούς ορισμούς. Στο βιβλίο αναφέρεται ως προς την ανοικειότητα ως προς το σώμα (δίνοντας τη Δ/Δ από τη δυσμορφική διαταραχή) ενώ στις διαφάνειες ως ανοικειότητα τόσο σωματική αλλά και ψυχική. Μάλλον πρέπει να καταλαβαίνω κάτι πολυ λάθος. Θα εκτιμούσα πολύ μία επεξήγηση!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gekonst
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 292
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #18
από gekonst
Απαντήθηκε από gekonst στο θέμα Αποπροσωποποίηση
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να δείτε τις απαντήσεις
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kkout, ΜΜΙΚΕΣ, IT, Nicole, sofiaa, Bishop D. George, makislog, Angelis
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Βρίσκεστε εδώ:
-
Αρχική
-
Forum
-
Psychopathology Forum
-
ΘΕΜΑΤΑ
- Αποπροσωποποίηση